Untitled Document
 
    Site Haritası | Online Destek
 
 Hyundai Maslak Otomotiv » Servis
 
Niçin Yetkili Servis

MASLAK PLAZA,aracınıza değer katan gerçek unsurun SERVİS HİZMETLERİ olduğunun bilincindedir.Güvenilir Hizmet ve Orijinal yedek parça kullanımını esas alan servis bölümümüz, HYUNDAİ ASSAN A.Ş tarafından eğitimli teknik personeli ile her türlü sorunun çözümü için müşterilerimizin hizmetindedir.

 

İstanbul içi 365 gün / 24 Saat Yol Yardım hizmeti,Bakım süresi uzayan araçlar için geçici araç temini,

Adresten alma-adrese teslim etme kaydı ile bakım ve onarım hizmeti, MASLAK PLAZA müşterilerinin yaşadığı ayrıcalıklardan bazılarıdır.

 

Hyundainiz için en iyisi Hyundai Yetkili Servisi


Teknolojik Üstünlük

İlerleyen ve gelişen teknolojiye paralel olarak otomobillerde kullanılan sistemler de gelişmekte ve daha karmaşık hale gelmektedir.

Gelişen ve farklılaşan teknoloji ile birlikte, her otomobil markası kendi teknoloji standartlarını ortaya koymuştur. Bu durum, araçların onarım ve arıza teşhis metodlarını da farklılaştırmış, sadece gerekli özel ekipmanlara ve özel servis takımlarına (SST) sahip uzman kişilerin araçlara müdahalesine izin verir hale gelmiştir.

Bu şekilde de her geçen gün yetkisiz ve gerekli ekipmanlara sahip olmayan kişilerin araçlara müdahalesi daha zor ve kullanıcı açısından riskli hale gelmektedir.

Her üretici tarafından özel olarak imal edilen ve programlanan test cihazları olmadan yapılan teşhis ve onarımlar sağlıklı netice vermemektedir. Bu durum da zaman zaman müşteri için hayati tehlike yaratacak boyutlarda sonuçlar doğurabilmektedir.

İşçilik - Yedek Parça garantisi 

Servisimizde yapılan işçilikler ve kullanılan parçalar, servis işçiliği ve parça imalat hatalarına karşı Hyundai Assan garantisi altındadır. Böylelikle servisten çıktıktan sonra kendinizi güvende hissedebilirsiniz.

Aracınız Servisimizde onarım nedeniyle işlem gördüğünde, işçilik hatası nedeniyle ortaya çıkan problemler ücretsiz olarak giderilir. Bunun için müşteriden yeniden ücret talep edilmez. Yetkisiz servislerde Hyundai araçlarına yapılan yanlış müdahalelerin olumsuz sonuçlarının düzeltilmesi için yetkili servislere gelen müşterilerimiz olmaktadır . Bu problem yetkisiz servislerde yapılan işçiliklerin garantisinin olmamasından kaynaklanmaktadır.
Eğitim Sistemi
Hyundai Eğitim Merkezi

Hyundai'nin en önemli üstünlüğü yetişmiş insan gücüdür. 

Servisimizde görev yapan her teknisyen, Hyundai Eğitim Merkezi'nde düzenli olarak gerçekleştirilen teknik eğitimlere katılarak Hyundai araçlarda kullanılan tüm sistemler hakkında detaylı bilgi sahibi olmaktadırlar. Hyundai Eğitim Merkezi'nde teknisyenlerimizin teorik olarak aldıkları eğitimler simülasyon setleri motorlar ve araçlar üzerinde verilen pratik eğitimlerle desteklenir. Hyundai Eğitim Merkezi'nde teknisyenlerimiz yeni teknoloji ve özellikleri hakkında sürekli bilgi almaktadırlar. Ayrıca her eğitim sonunda yapılan testlerle teknisyenlerimizin bilgi ve becerileri kontrol edilmektedir.

Teknisyenlerimizin yanı sıra, Servis Danışmanlarımıza yönelik olarak danışmalarımızın işlerini Hyundai standartlarına uygun olarak yerine getirmesi için doğru bilgi ve becerileri kazandırmak, yetkili servislerimizde göreve başlayan Servis Danışmanlarına müşteri memnuniyetini sağlamadaki önemini açıklamak, müşteri ilişkilerini yönetmeleri ve müşteri memnuniyeti ile servis performansını birlikte gerçekleştirmeleri için gerekli bilgi ve becerileri kazandırmak amacıyla eğitimler düzenlenmektedir.

Servis Yöneticilerimiz için ise Hyundai politikaları ve modern yönetim teknikleri doğrultusunda yönetim bilgi ve becerilerini geliştirerek servisin daha etkin yönetilmesini ve daha iyi sonuçların alınmasını sağlamak amacıyla Servis Politikaları ve Servis müdürünün satiş ve pazarlama konusunda yetkinliklerini geliştirerek servisin karlılık, büyüme ve müşteri memnuniyeti hedeflerine daha fazla katkıda bulunmasını sağlamak amacıyla Satış Sonrası Pazarlama eğitimleri düzenlenmektedir. 

Eğitim Sistemi

HTGP Programı
"Hyundai Teknisyen Geliştirme Programı" kelimelerinin baş harflerinden oluşan HTGP, dünyadaki tüm Hyundai distribütörlerinde aynı standartlarda uygulanan bir programdır.

Bu programa göre bütün Hyundai teknisyenleri Baş Teknisyen , Uzman Teknisyen , Teknisyen ve Yardımcı Teknisyen olmak üzere dört ayrı seviyede değerlendirilirler. Aldıkları tüm eğitimlere ve Hyundai'deki tecrübelerine bağlı olarak bir üst seviyeye çıkmaya hak kazanırlar. Teknisyenlerimiz Motor, Şasi ve Elektrik konularında detaylı olarak hazırlanmış 9 ayrı eğitime tabi tutulurlar. Ayrıca her yeni model Hyundai aracı için Yeni Model eğitimleri düzenlenmektedir. 

H-SDP
Servisimizde çalışan Servis Danışmanları, dünya çapında tüm Hyundai distribütörlerinde uygulanan Hyundai-Servis Danışmanı Programı’na uygun olarak Baş Servis Danışmanı, Servis Danışmanı ve Servis Danışmanı Yardımcısı olmak üzere üç seviyede eğitimlere alınırlar.

Danışmanlar, katıldıkları eğitimler ve girdikleri sınavlarda elde ettikleri başarıya göre bir üst seviyeye geçme hakkı kazanırlar.

Eğitimler Müşteri İlişkileri, Çatışma Yönetimi, İletişim ve Takım Çalışması konularını kapsamaktadır.